Wednesday, September 14, 2011

2 (part 2)

Μετα το πενταήμερο στην πανέμορφη Γενεύη, επιασα το αεροπλανούδι τζαι επήα Φρανκφούρτη. Βουρητή, βουρητή επιασα τζαι δεύτερο αεροπλάνο τζαι επήα κατευθείαν στην αρφουα μου την Πρας που με περίμενε στο Σικάγο.

Στο Σικάγο έκαμα 1.5 ώρα να περάσω το ιμικρέισιον τζαι φτάνω στις βαλίτσες όπου η δική μου βαλίτσα ήταν η μοναδική που εγύριζεν, τελευταία και καταιδρωμένη, πανω στην ζώνη. Φκαίνω έξω τζαι βλέπω ενα μάτσο κόσμο να περιμένει τους δικούς του. Έν έβλεπα την Πρας, ήταν τζαι τα μάθκια μου κουρασμένα, ώσπου τζαι είδα ενα χερούδι να με χαιρετα!

Χαρές, πανυγύρια με την Πρας που εξαναβρεθήκαμε. Θυμίστε μου πως άντεξα ενα χρόνο μακριά της;;;

Τις πρώτες 10 μέρες εκάμναμε φοιτιτική ζωή με την Πρας. Δηλαδή εκαμναμε τζίνα που εσυνηθίζαμε να κάμνουμε όταν εζούσαμε μαζί ως φοιτήτριες. Εσχόλαννε και επιένναμε να φάμε στα αγαπημένα μας στέκκια τα οποία είναι συνήθως Μεξικάνικα φαγιά. Εβλέπαμε ταινίες στο σπίτι, επιαμε για ψώνια μεταμεσονύχτια σε ένα καταστημα που κλείει αργά και είδαμε φίλους και γνωστούς που είχε καιρό να δω!

Ως που και περάσαν οι μέρες και ήρτεν και η Μάδερ με την Πελλαμένη.

Θέα απο κάτω στην πόλη





Νέο αγαλμα της Μεριλην Μονρό κάτω στην πόλη. Ολοι προσπαθούσαν να βγάλουν φώτο το βρακί της!

6 comments:

Moonlight said...

Έχει παρτ 3; Περιμένω συγκεκριμένη φωτογραφία!
Η Μέρυλιν εν που ύφασμα το φουστάνι που φορέι ή "αγαλματένιο"; Εν πολλά ωραίο πάντως.
Έννα το ξαναπώ, εμείς δαμέ εν έχουμε τίποτε καλό να δει το πλάσμα. Ούτε σαν τσιμεντούπολη εν είμαστεν καλοί!

marilou said...

Ουυυυ γουαο εν πολλά ωραία.
Και πιο πολλά γουαο για το μπακ στη φοιτιτική ζωή,εν έχει καλύτερο πράμα!

Πρασινάδα said...

Αντα ωραια που επεράσαμεν!!! Του χρόνου πάλε.....Τωρα εν η σειρά μου να έρτω :)

Ιτς νοτ δε σέιμ γουιθάουτ γιου κόρη.....

Anonymous said...

Ξιππ μου, πολλά ωραία επεράσαμε και φέτος! Ος του χρόνου, βλέπουμε..
Πρασινομήτωρ

Xippasmeni said...

@ Μουνλαιτ

Κορη αλόπως το παρτ 3 εννα σου το αφιερώσω τζαι να βάλω μόνο φαγιά!

@Μαριλου,

Ηταν τέλεια κόρη, αλλη φορά ναρτεις να σε πάρουμε!

@Πρασ
Εγω εννα σου μπαστακώνουμε κάθε χρόνο ωσπου να αποφασίσεις να έρτεις Κύπρο!

@ Μαδερ,
Οπαααας ήρτες τζαι ποδά να αφήκεις κομεντ;;;

Ουφ! said...

εφαίνετουν;

το βρακί της Μέριλυν :-)