Thursday, July 8, 2010

Ταξίδια μακρινά ως την Τζαμάικα

Ενηξερω αν είναι η τρομερή ζέστη και υγρασία που μου έδωσε σήμερα αλλά εν μπορώ με τίποτε να δουλέψω, ο νους μου εν αλλού...ο νους μου είναι σε παραλίες, θάλασσες, χρυσαφένιες αμμουδιές, και ταξίδια μακρινά ως την Τζαμάικα που λαλεί και το παλιό, γνωστό άσμα.

Τι καλά να ήμουν τωρά στην Τζαμάικα.... θα άπλωνα ζάμπα σε μια έρημη παραλία, η άμμος θα ήταν ζεστή, και το νερό κρύο. Θα φυσούσε λίγο ενας δροσιστικός αέρας. Δεν θα είχε κοπελούθκια να κλαίν, ούτε γονείς να τα βουρούν πουπίσω. Δίπλα μου θα άπλωνε το κορμί του ο Ημίθεος. Εγώ θα διάβαζα το βιβλίο μου, το "100 χρόνια μοναξιάς", γιατι έχει πολύ καιρό που το αρχίζω και το σταματώ και μετα το ξαναρχίζω (κυρίως γιατί όλοι οι ήρωες έχουν το ίδιο όνομα) και αυτος μάλλον θα εδιάβαζε κανένα περιοδικό για γυμναστικές.Θα πίναμε μπύρες τσακρί και θα αγναντέυαμε το απέραντο της θάλασσας. Μετά θα με έπαιρνε ο ύπνος κάτω από την ψάθινη ομπρέλλα, θα με νανούριζε η μυρωδιά της αλμύρας και ο ήχος του κύμματος να σκάει κοντά στα πόδια μου. Ο Ημίθεος θα μου κρατούσε το χέρι και θα με ξυπνούσε για μια βουτιά στο δροσερό νερό...και οι μέρες θα κυλούσαν αργά και απλά χωρίς προβλήματα, δουλειά και φασαρίες....

Αντί αυτού βέβαια έιμαι γραφείο. Σε τουτο το μικρό ξίλινο κουτούι που ονομάζεται γραφείο, τζαι έχω δουλειά να κάμω, τζαι εν θέλω. αι νιτ ει μπρέικ. Πότε θα πάω Τζαμάικα;;;;


6 comments:

Anonymous said...

pame jamaica, pote thes? en eimai jai imitheos, alla eksekinisa ta 100 xronia monaksias sta ispanika, opote mporoume na milisoume kai gia to biblio.

Sike said...

θέλω να μάθω τες μπύρες τες τσακρί!! ΟΥΦΦΟΥ. Όι πως τες βραστές έχω τες.

VK said...

Ε κοίτα, Τζαμάικα πρεπει να προσέξεις που θα πας.

Αλλά έβλεπα στην καλωδιακή πως έχει ένα τέλειο μπαρ, που έχει ψηφιστεί μπεστ μπαρ οφ δι γουρντλ και κάνεις βουτιές από τους βράχους ψηλά στην θάλασσα...

΄Ομως, ακόμη δεν ξέρω αν η ιδέα του να κάνω βουτιές μετά από ποτό είναι πολύ καλή...

Τέλοσπάντων, μ'αρέσει η ιδέα με Ημίθεο στην παραλία, γκο φορ ιτ, αλλά αντί Τζαμάικα πήγαινε κανένα Fig Tree/Nissi beach/Sunrise να υποστηρίξεις τον τόπο σου.. και ο Ημίθεος; Ας γυμναστεί με ρακέτες!

she said...

εν έχει διακοπές για σένα;;; εν κοντά η Τζαμάικα. τεηκ α μινι κρουζ. που ακριβώς είσαι στην Αμερική; άφησα σου και κομεντ στο μπλογκ μου. ι γουαννα λιβ ιν Αμερικα...λα λα λα

Xippasmeni said...

Οι διακοπές φέτος θα είναι τριήμερο στο Μιάμι, κατι εν τζαι τουτο εννε; Η Τζαμάικα κοφκει λίγο μακριά αλλά σαμ ντει εννα πάω!!!
Αμερικα ρουλς!

Pellameni said...

Τζαμάικα? Ο ημίθεος που έννα έβρεις δηλαδή εννάν κανένας μαυρής με ράστα τζιε φτείρες που παίζει μπόνγος σε συγκρότημα :P