Friday, October 14, 2011

7

Μετά απο την ευγενικότατη πρόσκληση που έλαβα απο τον συμπαθέστατο φίλο μου Τουίστεντ,
τζαι επειδή ξέρω πως τζαι εσύ αγαπημένε μου αναγνώστη καίγεσαι να μάθεις της 7 τσόφτες που δεν ήξερες για μένα, χιαρ ιτ γκοους:

1) Τρώω απ'όλα αλλά ένα πράμα δεν μπορώ να το ανεχτώ. Το λεμόνι. Μισώ το τζαι επίσης μισώ οτιδήποτε θυμίζει λεμόνια σε γέυση ή εμφάνιση. Αν τύχει να φάω καταλάθος κάτι που έχει λεμόνι σηκώνεται η τρίχα μου τζαι νιώθω οτι περπατούν πάνω μου χιλιάδες μικρά λιμπουράκια!  Επίσης είναι ευνόητο ότι εν τρωω αυγολέμονι, εχτός αν την κάμει η μάμμα μου χωρίς λεμόνι!

2) Κάθε μεσημέρι όταν σχολάνω πάω και τρώω στον παππού τον Παντογνώστη. Εγώ τρώω και τζίνος μιλά μου περί ανέμων και υδάτων. Εχτός του ότι μαγειρευει πολλά ωραία ο παππούς,  αρέσκει του πολλά να με κάμνει εντερτειν σαν τρώω. Κάποιες μέρες αναλύει μου διάφορα θέματα που τον απασχολούν, π.χ προχτές ανέλυσε μου την θεωρία του για το πώς δημιουργούνται οι εποχές, και το πως έχει σχέση πως η γη γυρίζει με μιαν κλήση προς ή από τον ήλιο! Φαντάζουμε θα εκαταλάβεται πως το επιστημονιλίκκη εν οικογενειακό μας.

3) Όταν ήμουν μωρό παρολίγο να πνιγώ στην πισίνα ξενοδοχείο, συγκεκριμένα στο Λε Μεριντιεν. Ήμουν περίπου 2 χρονών και είχαμε πάει διήμερο με την δουλεία της μάμμας, εγώ η Πράς και η μάμμα. Η Πέλλα τότε ήταν μόνο μια ιδέα. Εγώ επιτσιάλιζα στην πισίνα την μικρή με την Πρας και εφορούσα και τον τροχό μου και τάχα μου ήθελα να κάμω και βουθκιά! Σε κάποια φάση αναποδογυρίστηκα και εππεσα έξω που τον τροχό. Ευτυχως είδε με ο άντρας μιας συνάδελφου της Μάδερ τζαι επάτησε μες την πισίνα με τα ρούχα και ετράβησε με έξω. Τωρά θυμούμαστε το κάθε τόσο και γελούμε με την Πράς γιατί πάντα λαλεί μου "Κόρη θυμάσε τότε που παρολίγα να πνιείς μες τα ξέβαθα;;"

4) Που τον καιρό που ήμουν μωρό έχα πάντα ενα μικρό κόκκινο μαξιλαράκι το οποίο αποκαλούμε Λάρρυ, και το οποίο πρέπει να έχω πάντα μαζί μου μες το κρεβάτι για να κοιμηθώ. Ο Λάρρυ είναι πάντα μαζί μου και σε ταξίδια. Επηε και ήρτε άπειρες φορές στην Αμερική! Ο μονος τρόπος να μεν είναι μέσα στο κρεβάτι το μαξιλαράκι είναι αν στο κρεβάτι υπάρχει άντρας. (Μαμμα σόρρυ αν το διαβάζεις τούτο! Εγω εντζαι.....) Αντροπή ασπούμε να είναι ο Λάρρυ και ο αντρας στο κρεβάτι. Τέλοσπαντον, έχει περίπου 2 μήνες που είπα να κάμω αποτοξίνωση απο τον Λάρρυ και ετσι τον αντικατέστησα με ενα μικρό πρασινο μαξιλαράκι, τον Μαξ!

5) Αρέσκει μου πάρα μα πάρα πολλά να οτιδήποτε έχει σχέση με το να ξεδιαλύνεται ενα εγκλημα. Μπορώ να κάτσω με τις ώρες να βλέπω Κριμιναλ Μαιντσ, ΣΙ ΕΣ ΑΙ, Λο αντ ορντερ, κτλ. Ότι έχει σχέση με μυστήριο είμαι μέσα. Τζαι συνέχεια κάμνω ιστορίες με τον νου μου που αφορούν διάφορα σενάρια που είδα σε τούτες τις σειρές. Επίσης φακκά μου να βλέπω ταινίες φικτιον.

6) Παθαίνω πορώσεις με πράματα. Δηλαδή αν μου μπει μια ιδέα πρεπει να υλοποιηθεί αμέσως και να επαναλαμβάνεται ώσπου να βαρεθώ (βασικά ώσπου να βρω κατι άλλο να ασχολούμε) Π.χ Πριν 2 χρόνια εμπήκε μου η ιδέα να κάμω ταρτα με φρούτα. Έτσι έκαμνα χοουμ μειντ τάρτες για κανένα μήνα συνέχεια ώσπου και βαρέθηκα. Για τούτο μπορεί να σας πει περισσότερα η Πρας που ζει αυτες τις πορώσεις απο κοντά!

7) Το δωμάτιο μου και γενικως τα πραματα μου είναι πάντα μα πάντα ασυγύριστα. Είναι η αιώνια μας διαφονία με την Πρασινομήτωρ. Για όσους καταλάβουν που χημεία θέλω να τονίσω πως το δωμάτιο μου απλα ακολουθεί το second law of thermodynamics, δηλαδή πως το σύμπαν ξισυγυρίζεται καθημερινά όλο και περισσότερο για να υπάρχει ενα χαος. Όσο ασυγύριστη είμαι όμως στο δωμάτιο μου τόσο συγυρισμένη είμαι στην δουλειά μου. Η τάξη μου μπορεί να είναι και η πιό συγυρισμένη τάξη που είδες ποττε αγαπημένε αναγνώστη. Και τα φαιλς μου είναι απολύτος οργανομένα.

Ατε αυτά που μένα.

Προσκαλώ τους υπόλοιπους που εν εβάλαν τα 7 τους να μας τα γράψουν. Ατε να σας δω, μεν σας βάλω όλους τιμωρια!!!

7 comments:

marilou said...

Excuse me!και μεις εκαλέσαμεν σε!!
Άρεσε μου πολλά το 7 ενα το λαλώ και 'γω!

TwistedTool said...

Yay, ανάφερεν με στην αρκήν :D

1. Λατρεύω το λεμόνι σε συγκεκριμένα φαγιά. Επίσης λατρεύω να πλυννίσκουμαι με το λεμόνι τζιαι να κάφκουν οι μια φάουσα πληγές που έχω στα δάχτυλα!

2. Epic grandpa is epic!

3. Shit happens.. Είμαστεν τυχεροί που εγλίτωσες! (έχουμεν το τηλέφωνο του παρέα που σε έσωσεν; Να τον ψιλοξιτιμάσω λλίον.. :D)

4. Καθηγήτρια λαλεί σου μετά! Τούτον actually βρίσκω το πολλά γλυκό..

6. Έχω το τζιαι γω ως κάποιο σημείο τούτο.. Ειδικά με τραγούδια!

7. Συμφωνώ απόλυτα! Μόνο που είμαι σχεδόν παντού ασυγίριστος φαινομενικά. Άμα μου ζητήσεις κάτι που το χάος, βρίσκω το αμέσως, φτάνει να ήμουν εγώ που το έβαλα τζιαμαί. Ελεγχόμενο χάος δηλαδή, ordered chaos, order under cover or something.

Πρασινάδα said...

1. Ενα θα σας πω....που τον τζαιρο που έφυεν τα πάντα κάμνω τα λεμονάτα...λατρευω το λεμονι τζαι μαζί της επέρασα στέρηση....

2.Παππους ροξ! Θέλει μπλογκ που μόνος του....

3. Χαχαχαχαχα! Εσωσεν σε ο Κάκαλος!!!!

4. Ο Λάρι εν σήμα κατατεθέν σου! Εν μύθος...Μονο με αντρα να τον αντικαταστήσεις, όι με Μαξ τζαι πελλάρες!

5. Υπάρχει ανάλογο ποστ σου...

6. Οι πορώσεις σου θέλουν ποστ που μόνες τους. Μόνο εμείς ξέρουμε τι τραβούμεν!

7. Κόρη εκόλλησες με...Καλύτερα να μεν δεις το κρεβάτι σου τωρα....

kaisi said...

Δηλαδή η σούππα εν αυκουλιάτη μόνον? Γιάξ!

Moonlight said...

το λεμόνι σε κάποια φαγιά εν μιαμ. σε κάποια άλλα εν ππόιντλες.ενώ το αλάτι τζαι το πιπέρι παν σχεδόν με ούλλα!

εγώ έχω τον γάιδαρό μου τον Ξηλωμένων, με τον οποίο ανάπτυξα μια σχέση σε αρκετά μεγάλη ηλικία... τωρά έχει λίες μέρες που αγνοείται η τύχη του :O Έχω να πω ότι το Λάρρυ και το Μαξ είναι τα μάλα λέιμ ονόματα ντίαρ!

Τζι εγώ παθαίνω τες. ονομάζονται μάφινς, μπράουνις, ποτά, κλπ...

το δωμάτιο μου εν επήσις πάντα ασυγίριστο και είναι επίσης η αιώνια διαφωνία μου με τη μάνα μου, και επίσης στες σπουδές κλπ ήμουν πολλά συγιρισμένη... και όπως ο ΤΤ μπορώ να βρω ότι θέλω μες στο δωμάτιό μου, αρκεί να το έβαλα εγώ όπου ένι...!!

Ουφ! said...

έχω τζαι εγώ το 6 σου!
εν ωραίο τούτο το παιχνίδι! :-)

Sike said...

HAHAHA me to 3

"Η Πέλλα τότε ήταν μόνο μια ιδέα" lol