Friday, May 28, 2010

Γκατεμιές

Έχει 2 μέρες που μου παν όλα στραβά! Είχα αρχίσει να νομίζω πως το σύμπαν συνομωτεί εναντίον μου ή απλούστατα κάποιος με μάθκιασε και έφτασα στο σημείο τα νεύρα μου να είναι κρόσια. ΟΥΦΦΟΥΥ.
Η γκατεμία μου άρχισε την Τετάρτη.  
Ήμουν Λάρνακα, επίσκεψη στον παππού. Άκουσα τα γνωστά επάσσινες/επάστηνες/εκόντινες/μα εν τρωείς/ πότε να σε χαρτώσουμε/ πότε εννα έρτεις Κύπρο μόνιμα και μετά με το ζόρι εταίσαν με κεράζια, γιατί "έτσι κκεραζούι στην Αμερική που εννα φάεις!" Τελείωνει η επίσκεψη και σηκώνομαι να φύγω. Πίανει με μια ζαλάδα, ενας πονοκέφαλος, μια σουβλία μες το στομάχι, ετσι πράμα εν εξαναέπαθα τόσο απότομα. Μέχρι να φτάσουμε Λευκωσία, εν εμπορούσα να ταράξω. Ήρτα σπίτι μου, εκαμα τους εμετούς μου (κεράζια included), και ξάπλωσα που τις 7 ως το άλλο πρωί. 
Το άλλο πρωι ξύπνησα περτίτζη! Σάννα τζαι τίποτε εν είχα! Γιεςςςς λαλω, σήμερα είμαι καλά και αθκιασερή άρα ας κουρτίσω την μπειμπι σιστερ (οχι σιττερ) να πάμε θάλασσα. Ξεκινούμε λοιπόν για Πρωταρά. Πας το χαι γουει, ξαφνικά πιάνουν τα νερά. Κυριε Ελεισον πκιον! Γίνεται να είναι σχεδόν Ιούνιος και να βρέχει;;;;Οι πε μου γίνεται;;; Τελοσπάντων είμασταν με την ελπίδα ότι θα έσαζε ο καιρός. Πόυ ετσι τύχη όμως. Μόλις επατήσαμε πόδι στην παραλία, επιάσαν κατι νερα, τζαι εν εννοώ που τζίνες τις σταγονούες που πίανουν συνήθως στην Κύπρο, αλλα που τις άλλες τις σταγόνες που σε μαστιγόνουν, σαν κινέζικα μαρτύρια που λαλέι και η μπέιμπι σισ. Μέχρι να φτάσουμε στο αυτοκίνητο είμασταν καταβρεγμένες. Είπαμε μια και εκόψαμε τόσο δρόμο ας πάμε να φάμε κάπου. Μόλις εκάτσαμε στο ρεστοράν, η βροχή εσταμάτησε, εφκήκε και ήλιος. Εφάμε γρήγορα, για να ξανακάμουμε μια δοκιμή για παραλία. Ξαναφτάνουμε παραλία, ξαναπιάνουμε κρεβατάκια, ξανααπλώνουμε τις πετσέτες μας. Σηκώνομαι εγώ να παω να δω αν η θάλασσα είναι παγάκι. Βάλω τα ποδαράκια στο νερό, σκύβω να βάλω και χεράκι στο νερό και ακούω ενα κραααααακ. Ναι αγαπημένοι μου αναγνώστες, το κρααααακ που ακούστηκε ήταν το πάνω μέρος του τέος μαγιού μου. Για 2 λεπτά έζησα στιγμες Janet Jackson ; (χωρίς το αστεράκι όμως), μέχρι να τρέξω πίσω στο κρεβατάκι να βάλω ρούχα. Ενιξέρω αν το γεγονός οτι κανένας εν εσυγκινήθηκε που τους τριγύρο είναι καλό ή κακό. Επίασαν με και τα υπαρξιακά μου! Εννεν καλο το βυζί μου;; ενίκησε η βαρύτητα; εν too late να αρχίσω γυμναστήριο;;  Anyway, εμαζέψαμε τα πράματα μας και εφύαμε με το κεφάλι ψηλά και το στήθος στον πάτο.
Άσε που έκατσα να κάμω Φανουρόπιττα ( περκι βρω δουλεία στην Κύπρο) και ως και τζίνι ήταν χάλια, σε σημείο που εν ετρώετουν!
Έλεος πκιον! Ιναφ ις ιναφ!


4 comments:

EaglEye said...

agapiti ksippasmeni egelasa polla me to post sou!!
eidika sto simeio pou ekame krak to magio!!pros stigmin enomisa ekame krak i mesi opotan kalitera to magio..
ws mia gnisia mesogeiaki thea me kampiles eprepe na to paikseis aneti oti dithen kamneis mou kai top less...oi alles diladi oi kserantziares pou en katalaveis an en vizi pou exoun i deigma, en kallitteres pou mas?
i gkantemia espase simera opotan xalalin to magio...gorazei sou o gampros tzinourko!!!enen etsi pou lalei kai to pleon xwrkatiko tragoudi gamou?
pitsialise nifi pitsialise...pitsialise nifi pitsialisee na liseis ta magiouuuthkia na liseis ta magiouthhkiaaa tz as en kala o niopantros tzi as en kala o niopantros gorazei sou tzounouuuurka gorazei sou tzounouuuurka!!!(fantastou mousikoudaaa kai xoreftiko stin paralia....slow motion kai anti lefta nase patikwnoun sto fitzi....-dame oi alles pkerwnoun na tes aleipsoun fitziaaa-)
telika...sfirikse xaroumena xaroumena mporeis....tourou tourou tourou tourou...des ti fwteini plevra tis zwis....(mono pou tin kipro mporeis na ti deis)))opotan elpizw me afta pou sou egrapsa na ekatalaves to noima....ti sou einai telika ena magioooo!!!!

CMelachrinos said...

nai telika aksize to kopo jai to shisimo tou magiou! areskei mou na grafoume posts jai comments se kipriakin dialekton. alla tha ithela jai go na imoun ekei na do pou konta ti fasi ;)

VK said...

Πολύ ωραίο το ποστ σου Ξιππασμένη!

Το κακό τρίτωσε οπότε είσαι ΟΚ!

Όσο για το μαγιό, είναι σημάδι πως επιβάλλεται να αγοράσεις καινούριο... Για τους Κυπραίους που δεν έδωσαν σημασία: να σκέφτεσαι πως εκείνοι χάνουν όπως είπε και πιο πάνω η gaby84!

Lovely!

Πρασινάδα said...

Oh God agapimeno K.V.! auto to lovely se eprodose!!! :)