Wednesday, June 9, 2010

τα νέα μου

ούφφφφφ... απο την μέρα που επέστρεψα πίσω στην στην πόλη των ανέμων ( δυστυχώς εδώ δεν εννοώ το νησί των ανέμων) εν έχω έμπνευση να γράψω ποστ. Έπαθα writer's block, to be specific blogger's block!! Τι να κάμω?? Αφου δεν με εμπνέει το περιβάλλον. Μπορεί να είναι επειδή επέστρεψα πίσω στην δουλεία?? επειδή είδα ανεπιθύμητους συνεργάτες και εταράξαν τα νεύρα μου?

Τέλοσπάντων, μιας και δεν έχω έμπνευση θα σας γράψω απλά τα νέα μου.
Πήγα Κύπρο για μινι διακοπές και χαλάρωση όπως θα έχετε καταλάβει και μόνο που δεν χαλάρωσα. Ξαφνικά επιάσαν με ιντερβιου για δουλεία, ξαφνικά πήγα στο ιντερβιου, ξαφνικά έκατσα σε αναμμένα κάρβουνα 4-5 μέρες, ώσπου ξαφνικά έπιασα την δουλειά!! Ναι αγαπημένοι μου αναγνώστες, έπιασα δουλεία στην Κύπρο, και μάλιστα καλή δουλειά, που θα μου επιτρέπει να διδάσκω αυτό που σπούδασα, με την ελπίδα οτι μια μέρα θα θέλουν κι άλλοι νέοι να γίνουν επιστήμονες. Και γι'αυτό είμαι πολύ ενθουσιασμένη!!

Αυτό βεβαια σημάινει πως μετακομίζω Κύπρο, ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ, μετα από τόσα χρόνια ανεξαρτησίας και φοιτητικής ζωής! Αφήνω πίσω μου την Αμερική, το κρύο, τα χίονια, τους ανέμους (δεν λένε τυχαία την πόλη μας Πόλη των Ανέμων), τους φίλους μου, την αδερφή μου...και πάω να ξεκινήσω κάτι καινούριο. Είμαι ενθουσιασμένη και φοβισμένη ταυτόχρονα. Ελπίζω να μου βγει σε καλό!

6 comments:

Πρασινάδα said...

Xippasmeni, i poli ton (spastikon) anemon den tha einai i idia xoris esena....

se poion tha lalo tis tsoftes mou?
poios tha mou spazei ta neura giati den xipna to proi?
poiou tha spazo ta neura giati kamno poli ora sto mpanio to proi?
poios tha sou petixeni ton kafe sou opos ton petixeno ego kai to kuriotero poios tha katharizei ta mpania?

Tha se pethimiso kai etsi skeftomai ta thetika...tha exo ena kanape mono gia emena kai parapano closet space....

kai min anisixeis, i poli (ton anemon) tha se akolouthei..

KAS

Sike said...

emelagxolisa sti thesi sou... wtf!

sygxaritiria, i suppose, kai kalon epanapatrismo :)

Xippasmeni said...

θενκς Σικε, έτσι χαρα και λύπη μαζι δεν ξαναένιωσα!
Πρασινάδα, και εγω θα σε πεθυμήσω αλλά έχουμε ακόμα 2 μήνες καιρό πριν να μελαγχολήσουμε.

Πρασινάδα said...

Aporia: Tora diladi pou tha epanapatristeis apo KAS tha gino KA? oi, en mou areskei to KA giati thimizei mou kypriakes aerogrammes...prepei na skefteis kati allo...

Xippasmeni said...

Έννα γίνεις ΚΑΣΤ = Κολλητή-Αδερφή-Τέος-Συγκάτοικος

Πρασινάδα said...

KATS diladi oi Kast... enixero an mou areskei...